Για τον απολογισμό τριών χρόνων υπό την διεύθυνσή της μίλησε η μέχρι σήμερα διευθύντρια του Μουσικού σχολείου Πρέβεζας Ελένη Συνεσίου στον Prisma 91,6 και την εκπομπή Ο Ήχος της εποχής μας. Μιλώντας για ον θεσμό του μουσικού σχολείου η Ελένη Συνεσίου και ως εκπαιδευτικός, αλλά κυρίως ως διευθύντρια του μουσικού σχολείου Πρέβεζας, στάθηκε αρχικά στο κερδισμένο στοίχημα της εξέλιξης και ανάπτυξης ενός θεσμού όπως είναι το μουσικό σχολείο για την πόλη της Πρέβεζας.
Η ανάπτυξη του σχολείου από πολιτισμική και εκπαιδευτική σκοπιά έγκειται σύμφωνα με την κα Συνεσίου στην επιμονή των διδασκόντων και της διεύθυνσης του μουσικού σχολείου αναφορικά με την διεκδίκηση των προγραμμάτων μέσω του Υπουργείου Παιδείας τα οποία προσέδωσαν έναν χαρακτήρα πολιτισμικής προσφοράς και ολόπλευρης παιδευτικής ολοκλήρωσης για ένα σχολείο το οποίο αριθμούσε 7 εγγεγραμμένους μαθητές από ιδρύσεως του ενώ το τελευταίο διάστημα οι εγγραφές ξεπέρασαν κατά πολύ τις προσδοκίες.
Δίχως αυτό να σημαίνει πως ο δρόμος που διανύθηκε ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα σε μια περίοδο όπου η γραφειοκρατική αγκύλωση, η απουσία κτιριακών υποδομών αλλά και ο μειωμένος αριθμός των διδασκόντων οι οποίοι προσλαμβάνονταν καθυστερημένα δυσχέραιναν κατά πολύ το έργο της βελτίωσης των συνθηκών στο Μουσικό σχολείο Πρέβεζας.
Ενός σχολείου που λειτουργούσε σύμφωνα με τα λεγόμενα της πρώην πλέον διευθύντριας του –αλλά και την διαδικασία λήψης αποφάσεων- με δημοκρατικό τρόπο και πάντα με γνώμονα την αρχή της ομοφωνίας. Αναφορικά με τις πολιτιστικές δραστηριότητες όπως θα ακούσετε και στο ηχητικό που ακολουθεί ήταν πολλές με το μουσικό σχολείο να διακρίνεται σε πολλές από αυτές όπως είναι η συμμετοχή στο Φεστιβάλ της Ξάνθης στην Κέρκυρα, και αλλού.
Σχετικά με το υπάρχον πλαίσιο λειτουργίας των μουσικών σχολείων η κα Συνεσίου αντέτεινε πως αντί να ιδρύονται νέα μουσικά σχολεία καλό θα είναι να καλύπτονται οι προδιαγραφές λειτουργίας, σκοπών και εκπαιδευτικών κριτηρίων για τα ήδη υπάρχοντα ενώ τέλος δήλωσε πως υπάρχουν πολλοί άνθρωποι σε ανώτερα κλιμάκια του Υπουργείου, οι οποίοι θα μπορούσαν να βοηθήσουν αλλά το ίδιο το πλαίσιο, η απειρία που τους διακρίνει σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση που μαστίζει την χώρα φαντάζουν ως ανυπέρβλητα εμπόδια, για μια συνολικότερη και αποδοτικότερη μεταρρύθμιση που θα έθετε την εκπαιδευτική διαδικασία και τους σκοπούς της σε άλλη βάση.
Ακούστε το ηχητικό που ακολουθεί:
{youtube}K5DjWmkazXc{/youtube}
Σωτήρης Νούσιας