Δημοτική αρχή: Επικοινωνία και προβλήματα της καθημερινότητας -Του Χρήστου Τσούτση

 

Γράφει ο Χρήστος Τσούτσης,

 

Η Δημοτική αρχή της Πρέβεζας ολοκλήρωσε επιτυχώς μια πρώτη καμπάνια για την προώθηση των παραλιών του Δήμου σε μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας, μέσα από παρεμβάσεις σε ζωντανές εκπομπές του Δημάρχου κ. Γεωργάκου, αλλά και μέσω μιας συνεργασίας που κορυφώθηκε σε αφιερώματα και ρεπορτάζ που εστίασαν στα συγκριτικά τουριστικά πλεονεκτήματα της Πρέβεζας όσον αφορά τους θερινούς μήνες .

Οι κινήσεις αυτές σε μια περίοδο που η πανδημία έχει προκαλέσει αναταραχή στην πραγματική οικονομία και ερωτηματικά για την επόμενη ημέρα στον τουρισμό και στην περιοχή μας, μόνο θετικές μπορεί να λογιστούν. Άλλωστε σε επικοινωνιακό επίπεδο η νέα Δημοτική αρχή τα πηγαίνει αρκετά καλά εδώ και καιρό,  βασισμένη σε πρόγραμμα αλλά και σε γνώσεις άμεσων συνεργατών του Δημάρχου που δραστηριοποιούνται σ’ αυτόν τον τομέα.

Βέβαια παρόμοιες δράσεις έχει αναλάβει το τελευταίο διάστημα και η Ένωση Νέων Ξενοδόχων και μεμονωμένοι συμπολίτες μας  με αρκετή επιτυχία.

Οι παραλίες μας λοιπόν είναι έτοιμες να υποδεχτούν παραθεριστές, είναι μεγάλες, προσβάσιμες και καθαρές, κοντά στον αστικό ιστόκαι οι τιμές στα καταστήματα εστίασης της περιοχής είναι προσιτές  με τοπικά προϊόντα να συνοδεύουν τις επιλογές πελατών. Επίσης  το φυσικό κάλος είναι μοναδικό και ο κάθε επισκέπτης έχει την δυνατότητα να ξεναγηθεί σε σπουδαίους αρχαιολογικούς χώρους και μνημεία( Αρχαία Νικόπολη , Αρχαία Κασσώπη, Ζάλογγο, Κάστρα κλπ) επισκεπτόμενος την Πρέβεζα, γνωρίζοντας έτσι από κοντά την μοναδική ιστορία αυτού του τόπου.

Όμως, για να μην μείνουμε μόνο σε κάποιες έξυπνες και σωστές επικοινωνιακές κινήσεις προβολής , πρέπει να δει άμεσα ο Δήμος και τα προβλήματα της καθημερινότητας που σε πολλές των περιπτώσεων γιγαντώνονται τις τελευταίες μέρες….

Ο Δημόσιος χώρος, τα αδέσποτα, οι χώροι πρασίνου, οι ποδηλατοδρόμοι, η Κυανή Ακτή , αλλά και  θέματα με την ποσότητα  του νερού λόγω της επιβάρυνσης του  δικτύου του «Αγίου Γεωργίου» είναι μερικά από τα πολλά κρίσιμα θέματα που αναζητούν λύσεις άμεσα και συνδέονται και με την τουριστική προβολή.

Πως καλείς να έχεις τουρίστες στην πόλη σου αν δεν λύσεις απλά ζητήματα όπως το θέμα των αδέσποτων…;

Ενώ υπήρχε οργανωμένο  επικοινωνιακά σχέδιο προβολής της περιοχής μας , μήπως τελικά δεν υπάρχει  ένα ολιστικό σχέδιο για την αναβάθμιση υποβαθμισμένων περιοχών που έχουν συγκριτικά πλεονεκτήματα π.χ. Κυανή Ακτή;

Πως είναι δυνατόν από Μάιο μήνα να υπάρχουν θέματα με την ποσότητα του νερού ; Τι θα γίνει δηλαδή Ιούλιο ή Αύγουστο;;;

Θεωρούμε ότι στην εύρεση λύσεων στα παραπάνω προβλήματα   έγκειται και η ουσία της πραγματικής συζήτησης και  χρειάζονται πολιτικές πρωτοβουλίες με θεσμικό ρόλο ώστε να έχουμε τα αναμενόμενα θετικά αποτελέσματα.Αν και αρκετά προβλήματα βέβαια από αυτά έρχονται από το παρελθόν,  η νυν Δημοτική αρχή ζητώντας στις εκλογές πριν ένα χρόνο την ψήφο των πολιτών , γνώριζε γι’ αυτά και δεσμεύτηκε να φέρει αλλαγές σε θετική κατεύθυνση….

Η Δημοτική αρχή οφείλουμε να τονίσουμε ότι έχει τη διάθεση να εργαστεί προς αυτή την κατεύθυνση  και διαθέτει και  το ανθρώπινο δυναμικό  να το πραγματοποιήσει, αρκεί όμως να εστιάσει μεθοδικά στα «κρίσιμα θέματα»και στην ανεύρεση των ορθών λύσεων το επόμενο διάστημα…. Μόνο να κερδίσει θα έχει από αυτό…  Καλή λοιπόν η επικοινωνία, πολύ ωραίες οι παρεμβάσεις και οι παρουσιάσεις στα ΜΜΕ των Αθηνών, αλλά τα πιο «δύσκολα» και πιο «μεγάλα» είναι αλλού.  Ας μην φοβηθούν στο Δήμο να αναμετρηθούν με αυτά…. Και ας το πράξουν γρήγορα πριν να είναι αργά και για τους πολίτες πρωτίστως, αλλά και για τους τουρίστες που οι ίδιοι σε «ζωντανή σύνδεση» καλούνται να επισκεφτούν την πόλη μας….



Μιχάλης Μίχος
About Μιχάλης Μίχος 3090 Articles
Δημοσιογράφος (ΜΑ Επικοινωνία & Νέα Δημοσιογραφία) - Μέλος της ΕΣΠΗΤ (Ένωση Συντακτών Περιοδικού και Ηλεκτρονικού Τύπου), Αρχισυντάκτης του PrevezaToday.gr, Παρουσιάζει καθημερινά το πρωινό ενημερωτικό μαγκαζίνο του Prisma 91,6

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.